Zijn alle producten inclusief btw?
Alle prijzen op de website zijn inclusief btw, dit is op basis van het Nederlands tarief (van 21%).
Heeft ElJardin een veilige betaalomgeving?
ElJardin heeft inderdaad een veilige betaalomgeving. Zo kun je gemakkelijk betalen in de omgeving van je eigen bank, met creditcard of kun je kiezen voor achteraf betalen. Daarbij werken we samen met Mollie, waardoor je kan kiezen uit verschillende veilige betaalmethodes.
Wij werken samen met de betaalprovider Mollie.
Hoe snel wordt een retour terugbetaald?
Het geld wordt binnen 7 werkdagen na ontvangst teruggestort, nadat we de aankoop terug hebben ontvangen. De betaling wordt op dezelfde manier teruggestort als het door jou gekozen betaalmiddel.
Let op! Je hebt bij ElJardin de mogelijkheid om binnen 14 kalenderdagen de aankoop aan te melden als retour. Vervolgens heb je nog 14 kalenderdagen om de aankoop retour te sturen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt binnen 14 kalenderdagen na ontvangst je bestelling via de mail als retour aanmelden. Na deze melding heb je nog 14 kalenderdagen de tijd om je bestelling daadwerkelijk te retourneren. Hierbij is het belangrijk dat het artikel ongebruikt en in de originele verpakking verzonden wordt met vermelding van je ordernummer en de reden van retour.
Let op! Het is niet mogelijk producten die al gemonteerd zijn of in gebruik genomen zijn te retourneren. Mochten er gebreken zijn aan het product, dan zullen we vervangende onderdelen toesturen dan wel je een andere oplossing aanbieden.
Mijn bestelling is beschadigd of incompleet, wat moet ik doen?
Meld dit bij onze klantenservice via info@eljardin.nl. Geef in de mail duidelijk het probleem en/of beschadiging aan, voeg indien nodig foto’s toe ter verduidelijking. Onze medewerkers hebben dan een goed beeld van wat er aan de hand is en hoe zij jou verder kunnen helpen met het aanbieden van een passende oplossing.
Let op! Commodes worden geleverd in twee pakketten. Mogelijk ontvang je jouw bestelling los van elkaar doordat deze door verschillende vervoersdiensten wordt geleverd. Mocht je slechts een deel hebben ontvangen en het andere deel niet binnen 2 werkdagen, neem dan alsnog contact op met de klantenservice.
Kunnen jullie missende onderdelen toesturen?
Afhankelijk van het artikel welke je hebt aangekocht kunnen wij losse onderdelen nazenden. Dit zullen onze medewerkers van de klantenservice je melden in een reactie op jouw bericht.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je kunt binnen 14 kalenderdagen na ontvangst je bestelling via de mail als retour aanmelden. Na deze melding heb je nog 14 kalenderdagen de tijd om je bestelling daadwerkelijk te retourneren. Hierbij is het belangrijk dat het artikel ongebruikt en in de originele verpakking verzonden wordt met vermelding van je ordernummer en de reden van retour.
Let op! Het is niet mogelijk producten die al gemonteerd- of in gebruik genomen zijn te retourneren. Mochten er gebreken zijn aan het product, dan zullen we vervangende onderdelen toesturen dan wel je een andere oplossing aanbieden.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Bij een onsuccesvolle levering kunnen de volgende opties zich voordoen:
- De bestelling is geleverd bij de buren of enkele huizen verder.
- Het pakket wordt afgeleverd bij een parcelshop.
- Er is toestemming gegeven voor algemene neerzettoestemming.
- Er vindt een tweede afleverpoging plaats.
- Het pakket wordt retour gestuurd naar ons magazijn.
Bovenstaande opties kunnen zich voordoen na één of meerdere bezorgpogingen. Meestal laat de bezorgdienst dan een notitie achter in de brievenbus. Geen notitie ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb geen track & trace ontvangen, wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice via de mail: info@eljardin.nl of telefonisch: 0543 – 23 45 67.
Let op! Bekijk eerst je spambox of ongewenste mail inbox om er zeker van te zijn dat je de mail niet hebt ontvangen.
Leveren jullie bestellingen aan verschillende landen?
Ja, wij leveren aan verschillende landen. Dit betreft de volgende landen:
Nederland, België en Duitsland.
Mocht u op een vakantieadres elders iets geleverd willen hebben. Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden door te nemen.
Let op! Houd er rekening mee dat de klantenservice alleen hulp kan bieden in het Nederlands en/of Engels.
Mijn pakket is nog niet binnen, wat moet ik doen?
Houdt de track & trace gegevens goed in de gaten. Soms kunnen leveringen enige vertraging oplopen. Duurt de levering veel langer dan de aangegeven levertijd? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Voor enkele artikelen is het mogelijk om een artikel af te halen.
Dit geldt oa voor paviljoens.
Dit kan in Elst (gld).
Neem hierover eerst contact met onze klantenservice op.
Waar vind ik mijn verzendlabel?
Via de mail is het mogelijk om een label aan te vragen. De kosten hiervan worden dan in rekening gebracht (deze worden ingehouden van het terug te storten aankoopbedrag).Stuur hiervoor een mail naar: info@eljardin.nl.